top of page
-
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?Bestellingen worden binnen 1 - 3 werkdagen verstuurd, met uitzondering van alle maatwerkproducten zoals gepersonaliseerde kaarten en lijnportretten. Verzendkosten zijn gebaseerd op formaat en gewicht en worden berekend bij check-out in de winkelwagen. Bestellingen worden verzonden via PostNL. Zij hanteren een levertijd van 1 à 2 werkdagen. Studio DEAU is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen via PostNL. Heb je na 7 werkdagen nog steeds niks ontvangen? Neem dan contact met ons op. Posttarieven Nederland (op basis van gewicht): €2,95, €3,50, €4,50 Brievenbuspakket Nederland: €5,95 Pakket Nederland: €6,95 Pakket België: €9,50
-
Kan ik mijn bestelling volgen?Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code om je pakket te volgen.
-
Wat als mijn bestelling vertraagd is?Wij doen ons best om je bestelling op tijd te verzenden, maar vertragingen bij de post liggen buiten onze controle. Check je Track & Trace voor de meest actuele status.
-
Hoe werkt het bestellen van een gepersonaliseerd product?Je kiest een product en vult de benodigde informatie in (zoals namen, data of voorkeuren). Na betaling ga ik aan de slag en ontvang je binnen de afgesproken tijd het ontwerp of de fysieke bestelling.
-
Kan ik een voorbeeld zien voordat het gedrukt wordt?Bij geboortekaartjes en trouwuitnodigingen ontvang je eerst een digitale proef. Bij lijnportretten wordt er direct gewerkt aan het definitieve ontwerp.
-
Kan ik na goedkeuring nog wijzigingen doorgeven?Na goedkeuring wordt je product in productie genomen en kunnen er geen wijzigingen meer worden doorgevoerd. Controleer daarom goed alle gegevens.
-
Welke betaalmethoden accepteren jullie?Je kunt betalen via iDEAL.
-
Moet ik vooraf betalen voor gepersonaliseerde producten?Voor gepersonaliseerde producten geldt een aanbetaling voordat ik begin met het ontwerp.
-
Kan ik BTW vrij producten kopen?Omdat Studio DEAU gebruikt maakt van de KOR (Kleine Ondernemingsregeling) zijn zowel de producten uit de collectie als de gepersonaliseerde producten vrij van BTW. Het is dus niet mogelijk om de producten zonder BTW af te nemen.
-
Kan ik een product retour sturen?Collectieproducten kunnen binnen 14 dagen retour worden gestuurd, mits ongebruikt, zonder beschadigingen en in originele verpakking. Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Retourproces • Meld je retour aan via info@studio-deau.com. • Zorg dat het pakket goed ingepakt en beschermd is en voldoende gefrankeerd. Retourkosten zijn voor eigen rekening. • Zodra het retourpakket is aangekomen wordt binnen één week het aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening.
-
Ik heb een speciale wens, kan dat?Absoluut! Stuur me een berichtje via de contactpagina of e-mail, en ik kijk graag met je mee.
-
Waar kan ik jullie volgen voor inspiratie en updates?Volg Studio DEAU op Instagram (@studio.deau) en bezoek de website www.studio-deau.com voor de nieuwste ontwerpen en updates!
bottom of page